dietní plán B redukce střední nadváhy

Dietní plán B - určený pro lehkou až středně větší nadváhu - většinou se daří redukovat hmotnost cca 5 - 15 kg

 

 

planB

Délka trvání je 3 x 3 týdny

Pro  dietní plán B budete potřebovat:

- pro první krok 105 porcí jídel KetoLinie

- pro druhý krok 84 porcí jídel KetoLinie

- pro třetí krok  42 porcí jídel KetoLinie

 

První krok – největší úbytek

 

vzorový jídelníček

 1. snídaně: nápoj
 2. svačina:  kaše
 3. oběd:     polévka/omeleta
 4. svačina:  nápoj
 5. večeře: omeleta / polévka / nápoj

povolená zelenina

špenát, cuketa,  ředkvičky, ředkev, okurka, všechny druhy zelených salátů, brokolice, bílé hlávkové zelí, žampiony, celer řapíkatý, bylinky, olivy a avokádo

Povolené zdravé  tuky :

olivový nebo sezamový za studena lisovaný olej (2 lžíce- den) ), ořechy - vlašské, lískové nebo mandle (30 g na den) 

 V tomto kroku konzumujeme pouze  proteinová jídla Ketolinie a to 5x denně a k nim povolené druhy zeleniny a zdravých tuků . Zde snižujeme příjem sacharidu na 30g na den, a zvyšujeme příjem proteinů (bílkovin). Tím se během 3 až pěti dnů dostaví stav zvaný Ketoza (viz. KETOZA) a tělo začne spalovat uložené tukové zásoby.

 

Povolené zdravé  tuky :

olivový nebo sezamový za studena lisovaný olej (2 lžíce- den) ), ořechy - vlašské, lískové nebo mandle (30 g na den) 

                                              

                                                                         

 

 

 

Druhý krok - stále hubneme 

Vzorový jídelníček

  1. snídaně: kaše
  2. svačina:  nápoj
  3. oběd: kuřecí steak   na přírodní     způsob ,   směs listových salátů
  4. svačina:  smoothie
  5. večeře:   polévka

Povolené potraviny

 100 g libového hovězího                             
 150 g kuřecího masa bez kůže
 150 g krůtího masa bez kůže
 100 g libové zvěřiny
 100 g drůbežích jater
 100 g hovězích jater
 150 g pstruha
 100 g telecího masa
 100 g telecího masa 
 150 g tresky
 zeleninový a kuřecí vývar  
 vejce 2 kusy 

 Povolené druhy zeleniny

  špenát, cuketa, ředkvičky, ředkev, okurka, všechny druhy zelených salátů, brokolice, bílé hlávkové zelí, žampiony, kedluben ( 1 ks  denně) , avokádo ,řapíkatý celer,   bylinky, olivy a avokádo, cibule,   česnek, pórek, paprika (1ks   denně), rajče (1ks   denně)

Povolené zdravé  tuky 

olivový nebo sezamový za studena lisovaný olej (2 lžíce- den) ), ořechy - vlašské, lískové nebo mandle (30 g na den) 

Tělo se nachází stále v ketóze a spaluje nadále tukové zásoby.

Ve druhé kroku proteinové diety KetoLinii začínáme pomalu zařazovat do jídelníčku sacharidy a zdravé tuky.  V tomto  kroku konzumujeme  čtyři jídla Ketolinie  a páte  nahrazujeme nízkosacharidovým na bílkoviny bohatým jídlem. Toto jídlo nejčastěji zařazujeme jako oběd nebo večeři. Povolené potraviny na přípravu  naleznete v sekci povolené potraviny pro druhý krok. Naše tělo se stále nachází v ketóze, i když hubnutí probíhá pomaleji . Je velmi důležité dodržet druhý a třetí krok!!! Kdybychom se po ukončení prvního kroku vrátili k normální stravě, nastal by  tzv. JoJo efekt proto , že jsme v prvním kroku takřka vyřadili sacharidy i tuky, a proto jejich pozvolným zařazením do jídelníčku se tomuto efektu vyvarujeme. Pozor si musíme dávat také na potraviny, které nejsou mezi povolenými. Ty mohou zastavit účinek ketózy na 1 až 2 dny . I nadále lze konzumovat  povolené druhy zeleniny, které jsme rozšířili o další druhy.

       Všechny jídla KetoLinie si můžete sami sestavit, podle vaší chuti.                       

 


                                                 

 

 

 

 

 

  Třetí krok - stabilizujeme- návrat k pestrému jídelníčku                                                           

Povolené druhy příloh

2 lžíce celozrnné rýže
2 lžíce brambor 
2 lžíce luštěnin (čočka, fazole,       hrách, cizrna)

Povolené druhy ovoce

- všechno bobulovité ovoce cca. 100g. den (jahody,   borůvky, maliny, rybíz atd.)
- jablko, nebo citrusové  ovoce ( pomeranč, grep,   mandarinka) jeden kus denně
- meloun vodní ( 100g. den)

Třetím krokem  při hubnutí s  KetoLinie  dietou se pozvolna navracíme zpět k pestrému , ale zdravému jídelníčku. I nadále konzumujeme tři jídla KetoLinie  a zařazujeme dvě normální výživově hodnotná jídla denně. I zde platí pravidlo dodržet pravidelnost v jídle. Z pohledu  stravovacích návyků je ideální zařadit zvýšené množství sacharidů kolem oběda či snídaně. Večere by měla být nadále lehká  s minimálním množstvím sacharidů a dostatečným množsvím zeleniny.Je to hlavně proto, že naše tělo ještě není připraveno zpracovávat vetší množství sacharidů. Povolené množství sacharidů naleznete v našem seznamu, který jsme opět  rozšířili o další potraviny. Opět máme na paměti  dostatečný a pravidelný přísun tekutin.

 Všechna jídla KetoLinie si můžete sami sestavit podle vaší chuti.

 

    Povolené zdravé  tukyolivový nebo sezamový za studena lisovaný olej (2 lžíce- den) ), ořechy - vlašské, lískové nebo mandle (30 g na den) 

 Vyhnout bychom se měli ovoci s velkým obsahem cukrů jako jsou banány, hroznové víno, datle a švestky.

Našim mottem je co nejpohodlnější návrat k běžné stravě bez Jojo efektu.

 Užitečné rady na závěr:

1.  S ketoLinie se naučíte jíst pravidelně 5x denně a hlídat si množství sacharidů, hlavně cukrů  v potravinách.

2.  Pitný režim: nejméně 2l – 3l denně  vody, případně zeleného či černého čaje bez cukru. Pokud holdujete kávě, můžete si ji dopřát  v klidu dvakrát   denně.

3.   Pravidelnost v jídle je nezbytná pro účinný průběh KetoLinie diety. Odstup mezi jednotlivými  jídly by neměl být delší než 3 – 4 hod.  První jídlo by se mělo         konzumovat půl hod. po probuzení a poslední max 1,5 hod před spaním.

Rychlá odpověď

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení